یزدفردا: محمدعلی شاه‌حسینی اظهار داشت: ششمین نمایشگاه توانمندی صادراتی کشورمان در قالب ایران اکسپو تا 12 اردیبهشت‌ماه برپا شده و استان یزد از این ظرفیت برای عرضه توانمندی‌های صادراتی خود بهره گرفته است.

به گزارش یزدفردا: معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد تصریح کرد: در این نمایشگاه سعی شده تا ظرفیت‌های صادراتی استان در حوزه‌های نساجی، کاشی و سرامیک و صنایع‌دستی در معرض دید گذاشته شود.

وی گفت: غرفه استان یزد در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو 2024 در سالن شماره 41 مرکز نمایشگاه‌‌های بین‌المللی تهران میزبان بازدیدکنندگان است.
شاه‌حسینی افزود: ما سعی کردیم در این نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی استان را در ابعاد مختلف برای بازدیدکنندگان به‌ویژه برقراری تعامل و ارتباط با تجار بین‌المللی در معرض دید بگذاریم و علاقه‌مندان می‌توانند از بخش‌های مختلف این نمایشگاه بازدید کرده و بیش از گذشته با ظرفیت‌های صادراتی استان یزد آشنا شوند.

شاه‌حسینی خاطرنشان کرد: در سالی که گذشت توانستیم ۲۰۰ درصد نسبت به سال‌های قبل در جلب سرمایه‌گذار خارجی موفق باشیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد  در ادامه رویکرد حضور استان یزد در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ را بدین شرح اعلام کرد: برپایی  غرفه توانمندی‌های استان با تأکید بر سرمایه‌گذاری در حلقه‌های زنجیره‌های راهبردی ارزش، حمایت و معرفی شرکت‌های صادرکننده استان جهت برپایی غرفه در سالن‌های تخصصی و معرفی محصولات خود، برگزاری تور بازدید از نمایشگاه و انتقال تجربه برای بازرگانان جوان استان و برپایی پاویون تخصصی در حمایت از شرکت‌های کوچک و متوسط استان در سالن محصولات شیمیایی و پتروشیمی.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا